ouch!ouch!!!

hey..semalam dah update,ntah mane hilang nye..penat tawu..
semalam punyer panjang aku tulis...
takpe..aku try pendek kan..
haha..kesah nyer macam neh...haha..jadi pencerita lah pulak..hee:P
pagi tuh aku bangun tido awal sangat..tak tawu ape pasal...
haaaha..then siap-siap kemas rumah..*sikit jelah*
haha..selebih uh mira yang buat..
mama n papa tak ade dalam bilik...selalu bangun late..
actually,pak ndak nak datang ..ouh,
semangat mama neh..papa cakap,hari tu buat open house juz for family...n kawan-kawan lame mama...
haha..tawun nie tak ade open house kot,...bosan meyh...
after pak ndak balik,mira dapat mewh punyer...poket kembung!!!
hahah..then,aku duduk la sebelah mira..konon-konon nak membodek ar...haha..tak lame,sampai jeh jaja,dye duduk atas tangan aku...ouch!!!!!!!!!!!sakit...aku jerit..mama!!!!
hahah..lepas uh air mate kering aku neh,mengalir....sapetak nangis...kalau dah sakit...
malam uh..tido,tak lena...tangan kene tegak jeh...sakit...
mybe terseliuh..mama lah cakap...haha..
hey,,okey lahh..nak mandi...
ijie:haha..dah bace,diam!!*malu meyh...hahaha     

No comments:

Post a Comment

comment ya !