raye tiba!!!

biru!biru!biru...
tuh la baju raye aku..hehee:))
tahun nie raye tak berape best..first raye,raye dekat kuala lipis,pahang...
tau tak kat mane??hahaah..
duet raye tak meriah lorr..boring!!!sedap makan jek keje..hehe..
badan tak naik pun,takpe:))
waktu raye ny...penat main possing2..macam artis..huuuu:P
akk aku,mama,sepupu,ibu ziela..heee:)
jap lagi sambung lagi lah..
banyak nak story ny..
haha..bye!!rindu sama kawan @ si pencurik hati
sambung!!!!!!
*hey!!before uh..ktowg bertolak dari k.l nak ke lipis uh jam pukul 11 lebih...
waktu otway kat jalan karak uh..nampak satu lori tuh pecut..then,papa ade ckap
"hey,raye-raye ni pun nak laju-laju"tak lame lepas tu..
nampak asap..lori tuh langgar 3 bijik car..takut!!
2 car terhimpit kat divider tepi jalan tu..yang satu agy remuk bahagian belakang..
takut!!!!!!
dah lame sikit tu fity tido jep la..gntok sangat..
tiba-tiba,dekat lipis tu ade agy satu excident..lagi ngeri..pemandu n penumpang tercmpak kat longkang..
n satu agy gurl tersepit kat belakang kereta..
seram!!!dye menjerit kuat sangat..haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
pengalaman baru itu fity dapat....
hati-hati semasa memandu..biar lambat asal selamat.
hey..raye,raye jugak..kueh raye cikgu bagi tak di usik!!!
mampos lahh..hahaha...
  
time ny sume giler-giler...buat bbq..
hahaha..fity tak delah...tukang amek gmbar ny...hehehe:))
malam ny dekat jerantut..aku lahir dekat sini jep..mak cik bidan mane ntah sambut aku lahir..hahah:)))
ok lahh..6t lain hari sambung..dah gntuk..bye!!!
aku sentiase sayang kau!!! 

No comments:

Post a Comment

comment ya !