si mamat sengal yang tafsiran lain!!!

assalamualaikum..
hari ny jeh dah post 2 kali..
dah geram sangat.lame pendam..
mama pernah cakap..tak baik pendam lame-lame..
nanti jadi dendam..dye yang cari pasal dulu..


kalau tak suke kawan dengan aku pun,,
jangan lah nak fitnah itu dan ini...
kau tak kenal aku dalam-dalam lagi..bile aku dah sayang.then anggap kau kawan terbaik aku..kau pulak buat macm t**k..
saba.saba..n saba..


start dy macam ny..
dulu time si pakwe aku ny susah nak contact..
aku rajin lah text dengan dy..
aku cerite macam-macam..
aku tak nak amik tawu lah perangai dye mcm mane.
dah anggap member kan..
ape pun aku ignore..


lame-lame..aku pulak terkena...
sukasuki je dye..cakap n buruk-buruk kan aku..
hey..come on lah..dah besar kan..
malas lah nak gadoh2..
buat ajim..kau hidup,kawan..
hargailah dorang..
kau tak payah cakap aku macam tu..
KU DIAM.SABA.,kau kate aku taching.
tak la..aku gerammm.tauk..
dahla..penat..tired!!!


ps:kalau kau bace...aku nak kau pikir dalam-dalam..
sedang kan..awex kau pun kau buat macam uh..
sape nak percaye kau..tengok la..kau hantar mcg kat aku pun.
bende bukan-bukan...


yunk..if u bace..jangan pikir lain..
geram sangat dah.,,..nak bagi tau kat u..
i geram orang buat macam tu..
oke:) iloveyoumorelahh<3

No comments:

Post a Comment

comment ya !