teman ceroboh rumah orang

kalau cakap nak kawan macam kau boleh?
tak mungkin dapat macam kau mintak kat mak kau duit seposen.
nak cari kau macam mane hah?
kau ingat senang?macam kau nak rompak rumah orang.susah kan?
kalau aku cakap aku dah ade kawan..
kau percaye??tapi sayang kan.dia dilupakan.tapi diingat
spongebob sayang dekat patrick!
buat ape same.same.

NaDIA NADIERA 
sayang,sorry kalau aku tak macamdulu:)
sorry tak rajin text kau.
sorry banyak buad kau terase,
tapi aku nak kau tahu yang kau besties aku terpower!!
aku tak akan biar kan kau sorang.sorang.
aku nak korang tau yang aku sayang korang tanpa aku lafaz kan.
nanti kita pergi merompak same.same tau!hehe

*safuraa nadirah
*nuraziemah
*shira nadhirah
*azrul naim
*shukri
*nur anis
*nur aliffah
*nur hidayah
*thank you because want to be my friend*






No comments:

Post a Comment

comment ya !