tiada dalam perkhidmatan

HELLOO . SALAM SATU MALAYSIA .

anda perasan tak dengan perubahan background saya ?
pening sangat tengok background lama . 
lagi satu . haritu lepak-ing dengan kawan . dye bagi suggest ,
suruh tukar background . 
dear kawan , thanks okay ? atas nasihat anda dalam ber-blog ini .
waaaahh . ayatt . pfiffffttt .nak mewah jea .
okay . now, saya nak cakap yang saya tak akan boleh tidur 
tanpa cik cap kapak 

nie lagi satu minyak senyoyot . haha .
shukk. teringat kat kau duhh ! kau fitiliah sakai .
tu je yang dye tahu cakap .
awak awak sekalian ..
ape pendapat kau orang ?
if seseorang tu lupekan awak , seseorang yang sangat awak 
sayang tak tanya tentang awak .
sakit hati tak ? saya sedang alami tu sekarang .
doktor ! carilah ubat sakit hati saya tu .
teringin masuk wad . best ke ? heeee .kemengarutan sebentar eh .

....................................................
BESTIES SAYANG 

wehh nyahh . aku RINDU kau orang meyh . teringin nak main hujan same same .
kau rindu aku takk ? wahaha .
BE HAPPY SAYANG !! encik irfan , thanks sudi kawan sama saya .
wink wink .. 
waleyhhh !! fity buat folio ahh hari ni !
lagi sikitt je nak siap ni semangat pasal sakit hati lah .
tengok status dia orang kat mukaa buku nuhhh . bajett ***


anda sila bawa bersabar ehh kerana tak dapat pegi itu mekah .
congrate pulak sebab anda telah menerima tawaran asrama.
ngeee. sayang kita meet tahun depan jela. okay ?
baru nampak perubahan yang awak tu dah matang .




Stun Me



No comments:

Post a Comment

comment ya !