IF you like , Do it ..

SEKALIAN KEPADA ANDA 



fity nak ucap thanks sesangat lah yea . harap anda tak tikam fity dari belakang .
if dapat tahu , fity tikam you balik !! tapi dari depan lah .
hati awak.. saya akan jage dengan baik . tak bagi sesape pun luke kan .
saya tak kisah if awak nak sakit kan hati saya . kalau awak nak sangat .
okay . i dont mind , saya akan lepaskan dye . demi awak ! tahu ??
sayang gile punye pasal .. tak boleh tidur if fikir pasal benda alah tu . 
kesian dekat otak saya ni jugak . asyik berat memanjang . haha !
untuk awal tahun ni di kira ringan lagi lah. masih larat la nak tampung .
tapi if dah start class petang and malam . haaaa . tu yang buat jadi gilaa .
next week kate nye balik pukul 4 .. haiyo, memang naik minyak ahh .
wey ! budak menggelabah sesangat . sumpah best mengarut dengan kau orang .
memang happy go luck fucking freak !! gemok pendek . kurus tinggi .
haha . okay . see you all ya tomorrow . miss you blogging .

No comments:

Post a Comment

comment ya !