KAU BOLEH ??? AKU PUN BOLEHH LAAA ...

HAPPY BIRTHDAY AWAK .
Thanks kak teha because write about me in your blog .
nice blogg . i LOIKE .. haha .
thanks juga to ALL FACEBOOKERS ..
dari malam tadi tak habis habis wish my birthday .
Yang hantar message pun fity tak lupe la .thanks a lot of lovers .
the mysterious of penulis kad yang letak kat dalam loker tuu ,
TERIMA KASIH YAA , and org pertama yang wish untuk saya .
ANDA-ANDA .. saya have one permintaan . BOLEH KAN ??
*saya tak kena baling telur*
*saya tak kena simbah air busuk tu *
*saya tak kena tepung yang melekat lekit tu *
*and and perkara yang mengeli geleman *
besok birthday my twins . do you have a look the girls name eyra ??
okay i show you . ..jeng jeng jeng .....


spect tuu .eyraa ..

For three week fity tak balik . rase lain nak type lappy ni . if dekat sekolah pakai komputer.
last week . ambil exam dalam dewan . perghh . dapat rase macam exam betulbetul .
cuaktakcuak . fity satu buku pun tak standby nak exam , now busy dengan sukan
dah habis sukan nanti memang straight dekat spm jela .
Tak lupe jugak , TAHNIAH buat krs perempuan plantun c . 
we got the money !!!! . dalam banyakbanyak uniform lawan selawat .
wahhh . perempuan jugak yang dapat num satu .
weyy . jangan pandang rendah kat kami tau .. haha !
dalam 3 minggu . mesti banyak fity miss kan dalam blog ni ??
contest, and and and . thanks to 
ABANG BEN ASHAARI ,
selalu hantar information dekat facebook .. tu jelah yea ,
now fity join tulis esei HARI AIR SEDUNIA ,
anjuran kementerian pelajaran malaysia ,
nak uji penulisan fity jea ni . if kalah pun takpe . janji fity dah try kan ??
now nak mandi . bangun dah awal . tapi tak mandi .haha !!
ILOVEYOU ALL .

No comments:

Post a Comment

comment ya !