ORANG LAIN BALIK KAMPUNG ,

TAPI AKU ? ORANG KAMPUNG  BALIK KL ..

*dengan nenek time holiday last year *

sedang asyik menghadap laptop .. phone papa . berdering irama lagu "will be alright"
one call from nenek . papa bagi tau nenek andand cousin nak datang .
i think waktu malam . takde la kemas rumah berkemain . ala kadar sudahh .
fuhhh ! nasib baik jugak tak hang out tadi . if hang out , balik malam .. entah ape dye cakap nanti .
lepastu pergi merempit satt dengan adik . mama suh shopping . ape lagi ??
memang tak tahan nampak cadburry hazelnut . whoaaa ! tarik tarikk ..
elokk jea berape minute aku sampai . and gantung kunci motorrr..
dah sampai cousin-cousin kecik aku tuuuu . ASSALAMUALAIKUMM !!!
lepas dah salam semua . dia orang mesti confuse . aku dah habis sekolah or belum .
bantai si mak tam aku . tanye macam ni " fityah . kamu sambung mane sekarang ?"
aku dah buat muke macam ciput anjing . " iti baru form 5 lah atam "
hahah !!! mentang-mentang kaki aku ni panjang *tinggi* .
tengah seronok ni online facebook . si bibik datang and dukung baby nukman .
sebok bebenor ! masuk bilik ni . ingat nak buat ape lah kan . rupenye sebok duk suh aku 
bukak youtube upinipin . hoi derr jangan kacau aku boleh tak ? semak pun ade .
then datang pulak toyol kecik sekalian ... nak tengok-nak tengokkk .. hishhh dalam hati aku dah berang ,
bagi dorang tengok cite magika .. dia orang bantai pi follow pelakon sekalian tu sing a song .
yeah ! aku rase macam dekat kindergarden .*tak tahu eja*
yang ade datang rumah time tu . paksu.nenek.mak ude.pak ude. mak tam .

mak ude . mama. and saya 

*durratun nashihah*


*baby nukman*

No comments:

Post a Comment

comment ya !