ON THIS DAY ,♥

Teetttt ...
Sesudah aku masuk dalam kereta .....Papa bersuara "fity, mama kau dah sampai bali . "
aku kehairanan , " ha ? kenape pulak "  .... papa " mama kau lagi 4 jam sampai lah bandung "
tersentap aku . tak dapat inform pun mama dah nak pergi sane ..
2minggu tak jumpa . rindu makin menghantui aku . terpinga-pinga akan keadaan itu .
pesanan untuk mama " mama . hati-hati dekat sane tu taw . orang sekarang bukan semua
 yang baik . dengar papa cerita small matter tadi tu pun . orang dah rase risau .
kalau mama rase sakit . mama pergi klinik cepat-cepat tau .
kalau mama rase tak sedap hati , istigfar banyak-banyak . good bye mama .
take care and iloveyou ♥♥


.APRIL FOOL .

Today first April and kenape orang nak sambut APRIL FOOL tu ??
ustaz selalu pesan ..EHEM ! try ikut nada suare dye ..
"Kenape remaje sekarang ingin meraikan april fool ?
april fool itu sama juga dengan menganiaya orang lain dan mereka boleh disamakan dengan orang kafir ."
macam tu lah kot . tak berape nak ingat dah ni .

NABILAH ZULKIFLI

adik ,sekarang kau dah besar . akak mintak satu jea. tolong ikut dengar cakap mama .
and belajar pandai-pandai sampai kau dapat cakar langit tu .
kau dah capai umur 14tahun . itu belum menandekan kau dah besar .
aku sayang kau . kau jage diri . take care 



HAPPY EIGHT MONTH .!
I ♥ YOU .

No comments:

Post a Comment

comment ya !