gadis tomboy

KALAU NAK JADI MACAM NI BOLEH ?


sumpah bosan . duduk rumah habis mase macam tu jeh.mmembazir kan ?
dah tu bace jeh novel ni. fity kasi tahu sikit eh sipnosis cite ni.
next time baru tulis sume cerite nii.

Sinopsis : KASIH DANIA 




Dyra Dania seorang gadis yang punya trauma cinta. Kelembutan dan keayuannya hilang ditelan kekecewaan lalu. Hatinya cuba bertahan sekeras batu daripada diseru naluri syahdu. Namun... siapa sangka, getaran cinta hadir tanpa diduga. Pendiriannya roboh tanpa rela. Dalam keasyikan menyulam bahagia, dia tersedar daripada lena yang panjang. Mimpi-mimpi idah rupanya satu persenda. Demi kasih... Dania rela menjadi pengemis cinta yang punya harga.

Amir Budreez hidup dikelilingi bunga-bunga kasih Dania. Meskipun wajah Dania sering bermain-main di tubir mata, namun nama maria sentiasa meniti di bibir. Kata hati tidak pernah seiring dengan logik akal. Entahlah... mungkin persona Maria membuatkan cinta suci Dania menjadi sirna. Dalam kemanisan terselit kepahitan yang harus ditelan.

Maria seorang gadis misteri yang muncul dalam hidup Budreez dengan rahsia tersendiri. Dia bijak mengatur langkah dan mengemudi arah. Kehadirannya ibarat parasit yang menagih cinta. Cinta yang tak pasti di mana destinasi akhirnya. Dan kerana itu, ada hati yang tercalar, ada perasaan yang terluka dan ada jiwa yang menahan rasa.

Benarkah jarak waktu yang panjang mampu mengubah sebutir kaca menjadi permata berharga? Dan apakah segala ketetapan yang tersurat ini harus diterima tanpa wasangka?





THEN DAH HABIS BACE THIS BOOK . TENGOK YOUTUBE B.O.F




ILOVETHIS GUYS :)















No comments:

Post a Comment

comment ya !