NO CAPTION

HARI YANG TERAMAT BOSAN

semakin hari.semakin membosan kan . tak boleh ke kalau nak always have fun ?
lagi lagi cuti sekolah nak habis . memang rindu kat sekolah . but kemalasan tu wujud.
yess ! tahun depan hope lebih baik dari tahun ni. SUMPAH tak bape suke tahun ni.
banyak memori yang sedih meyhh .acehceh . mekk .tadi chat dengan azfar saya .
sangat rindu duhh . mane tak, dua hari tak contact . blog saya kenape macam dah
tak ade penghuni jeh ? HELLO?? ANY BODY HERE ? haha.sape yang nak menyahut
malam macam ni . tadi pergi seremban . woahh .GILAA NAK BAGAI .
cari jalan . hurhh .aku first time uh pi sane tak bape nak teruje lah kan .
pinggang ni sakit tahu duduk lame dalam kete tuh . perut sakit ohhh ^_^ cirittt ..ee
haha. kidding ahh . then mama singgah kedai kejap. pegi tanye uncle yang
tengah makan kat tepi jalan tu. ape aku kesah ? dah sesat.tanye jelah kan ?
then dalam 15minutes later baru mama masuk kete. dye cakap balik 
ape yang uncle uh terang kan . UNCLE: lu terus ..nampak itu pejabat pos . nampak
itu pasar.you jangan masuk haa. you belok kanan. then you terus sampai
nampak itu balai bomba . sudah nampak. you straight saja lagi .jumpa
roundbox ada tulis itu kem tentera .cari itu taman desa rhu la itu dalam .
panjang kan ? penat duhh cari .sesat bapak ahh . terlajak , cari jalan u-turn
jauh pulak . lepas dah jumpa jalan taman desa rhu , mama ade nampak
guys melepak *mamat hensem dohh* haha. then mama tanye dorang.
yang kawan dye lagi sorang uh . duk terkinja-kinja macam orang gilaa
takut aku dye tengok aku macam tu ,padahal suke :p gatal !!
eh.pakcik azfar.aku sayang kau sorang jeh.ingat tu. tade mase la gn orang lain.
dah sampai dekat kenduri tu . rase macam someone panggil aku .
FITY ! FITY ! rupenye k.diba kecik uh panggil *sambil lambai tangan*
aku pun lambai jelah kan . tak kan nak berlagak sombong . haha.
makanmakanmakanmakanmakanmakanmakan
nak balik tu sesat again.penat.sakit perut tetibe datang .then cakap kat ibu.
ibu,if nampak shell singgah tau . mama aku boleh buat lawak suh buang kat
dalam plastik.haha.pastu aku cakap.buang kat dalam mulut lagi best.
sampai je kat perhentian seremban . dah makan makan .and ******
time nak balik tu ade husya sorang budak ni. dari jauh la.coz rase 
macam kenal. actually aida tu.padahal dye pun tak perasan aku. 
dengan selambe ."oit, aida dari mane?" dye dari melake .
ohh ^_^ memang adventure ahh jalan sane. padahal  makan kat kenduri
tu tak banyak mane pun.saje uhh nak habis kan minyak kete .
haha.today mira tade. dye pi tidur umah kawan dye.
besok pagipagi nak pi daki bukit broga,kajang. dekat jeh.

hey,okay lah .dah malam.ni post entry ni pu sebab bosan.
tunggu akak yang tak tahu jalan balik kat umah .
haha.okay byebye !

No comments:

Post a Comment

comment ya !